Twój koszyk
Brak produktów
local_shipping Kup jeszcze za 225,40 zł i otrzymaj darmową dostawę
Brak produktów
Kategorie
Stanowisko: Zdalny pracownik sklepu internetowego w zakresie tłumaczeń oraz obsługi klienta – język polski/angielski
Zakres obowiązków:
- bieżący kontakt z polskimi klientami, kontakt telefoniczny, e-mailowy oraz przez livechat
- tłumaczenie opisów produktów sklepu internetowego z języka angielskiego na język polski za pomocą naszego oprogramowania
- język polski jako język ojczysty oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego są warunkiem koniecznym
Minimalne wykształcenie: średnie z maturą
Poszukujemy zdalnego pracownika w zakresie tłumaczeń opisów produktów w sklepie internetowym z języka angielskiego na język polski.
Wymaganiem dla kandydatów jest biegła znajomość obydwu języków w mowie i piśmie.
Wykonywanie pracy w formie home office, współpraca z ludźmi posługującymi się językiem angielskim, godziny pracy: 8.00 – 16:30.
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za utrzymywanie korespondencji z polskimi klientami oraz dbanie o zapewnienie całego, płynnego procesu zakupów on-line.
Kandydat powinien być osobą zorganizowaną, zdeterminowaną, cierpliwą i chętną do rozwiązywania problemów klientów, realizowania reklamacji oraz zamówień.
- min. 3 lata doświadczenia w zbliżonej branży są warunkiem koniecznym
- wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- własny komputer lub laptop ze stałym dostępem do Internetu jest warunkiem koniecznym
- wykonywanie pracy z domu, tzw. home office
- dostępność on-line w godzinach 8.00-16.30 jest warunkiem koniecznym
Pierwszeństwo będą mieć kandydaci z doświadczeniem w zakresie tłumaczeń. Znajomość języków zostanie sprawdzona przed rozmową kwalifikacyjną. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Jeśli zainteresowała Panią/Pana ta oferta, prosimy o przesłanie swojego CV w języku polskim oraz angielskim na nasz adres e-mail: podpora@sperky-eshop.sk
Naszym językiem kontaktowym jest język angielski.