Kategorie

Stanowisko: Zdalny pracownik sklepu internetowego w zakresie tłumaczeń oraz obsługi klienta – język polski/angielski

Zakres obowiązków:

- bieżący kontakt z polskimi klientami, kontakt telefoniczny, e-mailowy oraz przez livechat

- tłumaczenie opisów produktów sklepu internetowego z języka angielskiego na język polski za pomocą naszego oprogramowania

- język polski jako język ojczysty oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego są warunkiem koniecznym

 

Minimalne wykształcenie: średnie z maturą

Poszukujemy zdalnego pracownika w zakresie tłumaczeń opisów produktów w sklepie internetowym z języka angielskiego  na język polski.

Wymaganiem dla kandydatów jest biegła znajomość obydwu języków w mowie i piśmie.

Wykonywanie pracy w formie home office, współpraca z ludźmi posługującymi się językiem angielskim, godziny pracy: 8.00 – 16:30.

 

Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za utrzymywanie korespondencji z polskimi klientami oraz dbanie o zapewnienie całego, płynnego procesu zakupów on-line.

Kandydat powinien być osobą zorganizowaną, zdeterminowaną, cierpliwą i chętną  do rozwiązywania problemów klientów, realizowania reklamacji oraz zamówień.

 

- min. 3 lata doświadczenia w zbliżonej branży są warunkiem koniecznym

- wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera

- własny komputer lub laptop ze stałym dostępem do Internetu jest warunkiem koniecznym

- wykonywanie pracy z domu, tzw. home office

- dostępność on-line w godzinach 8.00-16.30 jest warunkiem koniecznym

 

Pierwszeństwo będą mieć kandydaci z doświadczeniem w zakresie tłumaczeń. Znajomość języków zostanie sprawdzona przed rozmową kwalifikacyjną. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

 

Jeśli zainteresowała Panią/Pana ta oferta, prosimy o przesłanie swojego CV w języku polskim oraz angielskim na nasz adres e-mail: podpora@sperky-eshop.sk

Naszym językiem kontaktowym jest język angielski.


homeStrona główna

local_mall
cancel
cancel