Oferta pracy

Kategorie

    FAQ – Najczęściej zadawane pytania

     

    Co należy zrobić podczas składania zamówienia?

    Dostępność produktu przedstawiona jest na rysunku zielonym znakiem "+" w koszyku – czyli mamy ten towar w magazynie i można go zamówić.

    • Najpierw należy wybrać odpowiednią kombinację/rozmiar towaru, jeżeli przy produkcie pojawia się rozwijane okienko. UWAGA! Przy pierścionkach system automatycznie pokaże najmniejszy rozmiar, który jest dostępny z danego produktu. Zatem konieczne jest wybranie właściwego rozmiaru.
    • Kliknąć na okienko DODAJ DO KOSZYKA – a towar automatycznie „przeleci“ do koszyka.
    • Jak chcesz kontynuować zakupy, wybierz dalszy produkt/ rozmiar. Towar, który został włożony do koszyka tam zostanie.
    • Jak chcesz zakończyć zamówienie, kliknij u góry w prawym rogu na ikonę z czerwonym koszykiem. Na pulpicie pojawi się zawartość Twojego koszyka, gdzie będziesz mógł/a zmienić ilość produktów lub w przypadku rezygnacji zabrać produkt z koszyka. Podsumowana będzie całkowita kwota do zapłaty za towar w zamówieniu z kosztami wysyłki.
    • Wypełnij formularz zamówienia z danymi do wysyłki.
    • Jak jesteś naszym stałym klientem/ką albo wygrałeś/aś kupon (kod zniżkowy), wklej go do odpowiedniego okienka KOD.
    • W przypadku niektórych produktów dostępne są do nich prezenty. Wybierz Swój prezent klikając na odpowiedni obrazek z produktem.
    • Po wyborze prezentu przejdź do wyboru dostawy i sposobu płatności.
    • Jeszcze raz skontroluj zamówienie i dane do wysyłki, czy wypełniłeś/aś wszystkie potrzebne okienka.
    • Jak wszystko się zgadza, kliknij na okienko NASTĘPNE.
    • Nastepnie pojawi się podsumowanie zamówienia. Na tym etapie można będzie jeszcze zmienić sposób płatności (jak chcesz dokonać zmiany, trzeba kliknąć na okienko Inne metody płatności. Gdy wszystko będzie w porządku, będzie trzeba potwierdzić zamówienie klikając na POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE.
    • Jak zamówienie zostało złożone prawidłowo, po kilku sekundach dostaniesz email z informacją od nas.
    • Jak przy składaniu zamówienia miałeś/aś problem, możesz skontaktować się z nami telefonicznie, emailem lub za pośrednictwem Livechatu. Chętnie pomożemy.

     

    Ile kosztuje wysyłka/ opłata pocztowa?

    Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Cena wysyłki wynosi 7,98 zł przy zamówieniach do 120 zł bez względu na metodę płatności. Przy zamówieniach powyżej 120 zł koszt wysyłki towaru jest DARMOWY. 

     

    Jak mogę zapłacić?

    Oferujemy Wam 4 metody płatności za zamówiony towar:

    • Płatność przy odbiorze / za pobraniem – zapłacisz gotówką przy odbiorze.
    • Płatność przelewem bankowym na nasze konto bankowe ING BANK SLASKI S.A. – bezgotówkowa płatność, towar będzie wysłany po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.
    • Płatność za pośrednictwem PayPal – bezpieczna metoda płatności przez konto PayPal.
    • Płatność kartą płatniczą lub debetową – płatność z najwyższym bezpieczeństwem, kartą płatniczą na stronie banku.

     

    W ciągu ilu dni towar będzie doręczony?

    Zamówienia złożone do godz. 9:00 z dostawą za pośrednictwem kuriera DPD i zamówienia do godz. 12:00 z wysyłką za pośrednictwem Poczty Polskiej z płatnością za pobraniem, opłacone przez Cardpay lub PayPal realizowane są i wysyłane w ten sam dzień (biżuteria złota w następny dzień roboczy). Czas dostawy to 3-4 dni robocze za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przy płatności przelewem bankowym czas realizacji zamówienia może się przedłużyć do 48 godzin w celu zaksięgownania kwoty na koncie bankowym. Zamówienia złożone w weekend lub dzień wolny od pracy realizowane są następnego roboczego dnia. Towar jest doręczany tylko w dni robocze. Jak towar nie zostanie doręczony w określonym terminie prosimy skontaktuj się z nami w celu otrzymania numeru nadania przesyłki i jej lokalizacji. 

     

    W jaki sposób złożyć reklamację/ wymianę towaru?

    Procedurę reklamacji realizujemy w ciągu 30 dni. Towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    Warunki dotyczące reklamacji towaru:

    • Towar należy wysłać listem poleconym (nie za pobraniem) z kopią dowodu zakupu (fakturą) na adres: Biżuteria Eshop., ul. Zdrojowa 28, Skrytka Pocztowa nr 9, 33-380 Krynica Zdrój. W liście prosimy o wpisanie imienia i nazwiska, na ktore było złożone zamówienie, numer faktury i powód reklamacji.
    • Przy wymianie towaru prosimy o złożenie nowego zamówienia, z wpisaniem informacji "reklamacja towaru z faktury nr ..." do okienka INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIENIA (stanowi to formę rezerwacji produktu i jednocześnie jest to informacja dla nas, aby towar nie został wysłany za pobraniem). Jeżeli dany produkt jest aktualnie niedostępny, istnieje możliwość wyboru innego. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego produktu, nie składaj zamówienia, ale w dołączonym do przesyłki liście podaj numer konta bankowego, na który zostaną zwrócone pieniądze za towar.
    • W przypadku niezadowolenia możesz zwrócić towar do 14 dni od otrzymania tego towaru.
    • Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz na sklep@bizuteria-eshop.pl

     

    Czy przy reklamacji / wymanie towaru mogę zwrócić tylko część zamówienia?

    Tak, możesz zwrócić także część zamówienia. W przypadku reklamacji zwrócimy pieniądze na konto bankowe. A jak chcesz wymiany na inny towar, zwrócimy ewentualną różnicę między wartością nowego a zwróconego towaru.

     

    Jak mogę wykorzystać kod zniżkowy?

    Na naszej internetowej stronie przy produktach widoczna jest ilość punktów, które możesz zyskać z kupnem danego produktu i ich wartość kuponu. W składanym zamówieniu, aby skorzystać z kuponu rabatowego, muszą Państwo być zarejestrowanym użytkownikiem na naszej stronie. Przy zamówieniu kilku produktów punkty zostaną  dodane. Nazbierane punkty można wymienić na kupon rabatowy na swoim koncie. Klikniesz na okienko „punkty lojalnościowe“ a tam potwierdzisz, że chcesz wymienić punkty na kupon zniżkowy. Następnie system wygeneruje kod, który wpiszesz do okienka KOD przy składaniu następnego zamówienia. Zgodnie z ilością punktów będzie odjęta odpowiednia kwota od wartości zamówienia. Kupony będą dostępne po 14 dniach od odebrania ostatniej przesyłki.

     

    Jak zmierzyć rozmiar pierścionka?

    Odpowiednie informacje i dokładna instrukcja do zmierzenia rozmiaru pierścionka znajduje się pod linkiem: http://bizuteria-eshop.pl/zawartosc/6-jak-zmierzyc-rozmiar-pierscionka

     

    Czy przerabiacie biżuterię – skracanie, grawer?

    Przykro nam, nie produkujemy biżuterii, a zatem nie świadczymy usług związanych z przeróbką produktów, także nie grawerujemy. Prosimy wziąć pod uwagę, że jeżeli zmienisz rozmiar lub wygląd wyrobów zakupionych w naszym eshopie, automatycznie stracisz gwarancję na ten towar. 

     

    Kiedy będzie wyprzedany produkt spowrotem dostępny w sprzedaży?

    Nasza strona jest codziennie aktualizowana. Prosimy śledzić naszą ofertę, albo nastawić powiadomienie email, które poinformuje o dostępności produktu w sprzedaży za pośrednictwem wiadomości email.

     

    Jaka jest trwałość koloru biżuterii?

    Najbardziej znanym sposobem barwienia biżuterii wykonanej ze stali chirurgicznej jest elektromagnetyczna kąpiel, oznacza to, że kolor nalepi się na powierzchnię za pomocą elektromagnetycznej siły. Przy produkcji stali nie da się zafarbować bezpośrednio materiału, tylko jego zewnętrzną powierzchnię. W związku z tym kolor może z czasem zejść. Zależy to od sposobu noszenia biżuterii.

     

    Robicie biżuterię na zamówienie?

    Biżuterię zamawiamy od renomowanych producentów. Nie produkujemy jej osobiście.

     

     

     

     


    Strona głównaStrona główna

      • banner
      X
      W celu dostosowania treści i reklam zapewnienia publicznych medii i analizy odwiedzin wykorzystujemy pliki cookies.
      Wyrażam zgodę
      Więcej informacji