Twój koszyk
Brak produktów
local_shipping Kup jeszcze za 225,40 zł i otrzymaj darmową dostawę
Brak produktów
Kategorie
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Co należy zrobić podczas składania zamówienia?
Dostępność produktu przedstawiona jest na rysunku zielonym znakiem "+" w koszyku – czyli mamy ten towar w magazynie i można go zamówić.
Ile kosztuje wysyłka/ opłata pocztowa?
Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem InPostu - Paczkomat i PaczkoPunkt za 15,92 zł, bez względu na metodę płatności przy zakupach do 225,4 zł. Przy zamówieniach powyżej 225,4 zł koszt wysyłki towaru jest DARMOWY.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy Wam 4 metody płatności za zamówiony towar:
W ciągu ilu dni towar będzie doręczony?
Zamówienie ze złotą biżuterią złożone po godzinie 9:00 oraz w weekendy, realizowane jest dopiero następnego dnia roboczego!
Zamówienie złożone do godz. 09:00 – InPost, Paypal lub GoPay realizowane jest w ten sam dzień! Czas dostawy to 1-4 dni robocze. Przy płatności przelewem bankowym czas realizacji zamówienia może się przedłużyć do 48 godzin w celu zaksięgownania kwoty na koncie bankowym. Zamówienia złożone w weekend lub dzień wolny od pracy realizowane są następnego roboczego dnia. Towar jest doręczany tylko w dni robocze. Jak towar nie zostanie doręczony w określonym terminie prosimy skontaktuj się z nami w celu otrzymania numeru nadania przesyłki i jej lokalizacji.
W jaki sposób złożyć reklamację towaru?
Procedurę reklamacji realizujemy w ciągu 30 dni. Towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Warunki dotyczące reklamacji towaru:
Czy przy reklamacji towaru mogę zwrócić tylko część zamówienia?
Tak, możesz zwrócić także część zamówienia. W przypadku reklamacji zwrócimy pieniądze na konto bankowe.
Jak mogę wykorzystać kod zniżkowy?
Na naszej stronie z produktami zawsze możesz zobaczyć, ile punktów możesz zyskać, kupując określony produkt, oraz wartość kodu kuponu. Aby wykorzystać kupony z złożonych zamówień, musisz być zarejestrowany na naszej stronie. W przypadku zamówienia większej ilości produktów punkty te sumują się. Zebrane punkty możesz wymienić na voucher bezpośrednio na swoim koncie. Kliknij w „Moje punkty lojalnościowe”, a następnie potwierdź, że chcesz wymienić punkty lojalnościowe na voucher. System wygeneruje wtedy kod, który należy wprowadzić w kolejnym zamówieniu. Po dodaniu kuponu do zamówienia, odpowiednia kwota zostanie odjęta od kwoty zamówienia. Kupon będzie można zrealizować po 14 dniach od zakupu, a jest ważny od momentu jego wygenerowania. Data rozpoczęcia ważności kuponu zostanie wskazana na Twoim koncie w polu kupony z punktów lojalnościowych. Kupon jest ważny przez rok. Jeśli nie możesz dodać rabatu do zamówienia, powiadom nas. W żadnym wypadku nie należy dokonywać przedpłaty za zamówienie, jeśli jest jakiś problem z dodaniem kuponu, ponieważ nie możemy skorygować całkowitej kwoty przedpłaconych zamówień.
Jak zmierzyć rozmiar pierścionka?
Odpowiednie informacje i dokładna instrukcja do zmierzenia rozmiaru pierścionka znajduje się pod linkiem: http://bizuteria-eshop.pl/zawartosc/6-jak-zmierzyc-rozmiar-pierscionka
Czy przerabiacie biżuterię – skracanie, grawer?
Przykro nam, nie produkujemy biżuterii, a zatem nie świadczymy usług związanych z przeróbką produktów, także nie grawerujemy. Prosimy wziąć pod uwagę, że jeżeli zmienisz rozmiar lub wygląd wyrobów zakupionych w naszym eshopie, automatycznie stracisz gwarancję na ten towar.
Kiedy będzie wyprzedany produkt spowrotem dostępny w sprzedaży?
Nasza strona jest codziennie aktualizowana. Prosimy śledzić naszą ofertę, albo nastawić powiadomienie email, które poinformuje o dostępności produktu w sprzedaży za pośrednictwem wiadomości email.
Jaka jest trwałość koloru biżuterii?
Najbardziej znanym sposobem barwienia biżuterii wykonanej ze stali chirurgicznej jest elektromagnetyczna kąpiel, oznacza to, że kolor nalepi się na powierzchnię za pomocą elektromagnetycznej siły. Przy produkcji stali nie da się zafarbować bezpośrednio materiału, tylko jego zewnętrzną powierzchnię. W związku z tym kolor może z czasem zejść. Zależy to od sposobu noszenia biżuterii.
Robicie biżuterię na zamówienie?
Biżuterię zamawiamy od renomowanych producentów. Nie produkujemy jej osobiście.