Kategorie

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

 

Co należy zrobić podczas składania zamówienia?

Dostępność produktu przedstawiona jest na rysunku zielonym znakiem "+" w koszyku – czyli mamy ten towar w magazynie i można go zamówić.

  • Najpierw należy wybrać odpowiednią kombinację/rozmiar towaru, jeżeli przy produkcie pojawia się rozwijane okienko. UWAGA! Przy pierścionkach system automatycznie pokaże najmniejszy rozmiar, który jest dostępny z danego produktu. Zatem konieczne jest wybranie właściwego rozmiaru.
  • Kliknąć na okienko DODAJ DO KOSZYKA – a towar automatycznie „przeleci“ do koszyka.
  • Jak chcesz kontynuować zakupy, wybierz dalszy produkt/ rozmiar. Towar, który został włożony do koszyka tam zostanie.
  • Jak chcesz zakończyć zamówienie, kliknij u góry w prawym rogu na ikonę z czerwonym koszykiem. Na pulpicie pojawi się zawartość Twojego koszyka, gdzie będziesz mógł/a zmienić ilość produktów lub w przypadku rezygnacji zabrać produkt z koszyka. Podsumowana będzie całkowita kwota do zapłaty za towar w zamówieniu z kosztami wysyłki.
  • Wypełnij formularz zamówienia z danymi do wysyłki.
  • Jak jesteś naszym stałym klientem/ką albo wygrałeś/aś kupon (kod zniżkowy), wklej go do odpowiedniego okienka KOD.
  • W przypadku niektórych produktów dostępne są do nich prezenty. Wybierz Swój prezent klikając na odpowiedni obrazek z produktem.
  • Po wyborze prezentu przejdź do wyboru dostawy i sposobu płatności.
  • Jeszcze raz skontroluj zamówienie i dane do wysyłki, czy wypełniłeś/aś wszystkie potrzebne okienka.
  • Jak wszystko się zgadza, kliknij na okienko NASTĘPNE.
  • Nastepnie pojawi się podsumowanie zamówienia. Na tym etapie można będzie jeszcze zmienić sposób płatności (jak chcesz dokonać zmiany, trzeba kliknąć na okienko Inne metody płatności. Gdy wszystko będzie w porządku, będzie trzeba potwierdzić zamówienie klikając na POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE.
  • Jak zamówienie zostało złożone prawidłowo, po kilku sekundach dostaniesz email z informacją od nas.
  • Jak przy składaniu zamówienia miałeś/aś problem, możesz skontaktować się z nami telefonicznie, emailem lub za pośrednictwem Livechatu. Chętnie pomożemy.

 

Ile kosztuje wysyłka/ opłata pocztowa?

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem  InPostu - Paczkomat i PaczkoPunkt – 15zł, oraz kuriera DPD - 15,37zł, bez względu na metodę płatności. Przy zamówieniach powyżej 225,4 zł koszt wysyłki towaru jest DARMOWY.

 

Jak mogę zapłacić?

Oferujemy Wam 4 metody płatności za zamówiony towar:

  • Płatność przy odbiorze / za pobraniem – zapłacisz gotówką przy odbiorze.
  • Płatność przelewem bankowym na nasze konto bankowe ING BANK SLASKI S.A. – bezgotówkowa płatność, towar będzie wysłany po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.
  • Płatność za pośrednictwem PayPal – bezpieczna metoda płatności przez konto PayPal.
  • Płatność za pośrednictwem GoPay – metoda płatności online za pomocą karty, Apple Pay, Google Pay i innych..

 

W ciągu ilu dni towar będzie doręczony?

Zamówienie ze złotą biżuterią złożone po godzinie 9:00 oraz w weekendy, realizowane jest dopiero następnego dnia roboczego!
Zamówienie złożone do godz. 09:00 – InPost oraz
13:00 – kurier DPD z płatnością za pobraniem, Paypal lub GoPay realizowane jest w ten sam dzień! Czas dostawy to 1-4 dni robocze. Przy płatności przelewem bankowym czas realizacji zamówienia może się przedłużyć do 48 godzin w celu zaksięgownania kwoty na koncie bankowym. Zamówienia złożone w weekend lub dzień wolny od pracy realizowane są następnego roboczego dnia. Towar jest doręczany tylko w dni robocze. Jak towar nie zostanie doręczony w określonym terminie prosimy skontaktuj się z nami w celu otrzymania numeru nadania przesyłki i jej lokalizacji. 

 

 

W jaki sposób złożyć reklamację towaru?

Procedurę reklamacji realizujemy w ciągu 30 dni. Towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Warunki dotyczące reklamacji towaru:

  • Prosimy o przesłanie towaru wraz z kopią faktury i pismem przewodnim (nie za pobraniem) na adres Biżuteria Eshop, Niskowa 250, 33-395 Niskowa, Poland. W piśmie przewodnim prosimy o wskazanie imienia i nazwiska, na które zostało złożone zamówienie, numeru faktury (można go znaleźć na swoim koncie, ale jeśli nie możesz go znaleźć, wskaż, kiedy złożyłeś u nas zamówienie i na jaką kwotę) oraz powodu reklamacji.
  • W przypadku niezadowolenia, możesz zwrócić biżuterię w ciągu 14 dni a biżuterię ze złota aż do 60 dni.
  • Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz na sklep@bizuteria-eshop.pl

 

Czy przy reklamacji towaru mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak, możesz zwrócić także część zamówienia. W przypadku reklamacji zwrócimy pieniądze na konto bankowe.

 

Jak mogę wykorzystać kod zniżkowy?

Na naszej stronie z produktami zawsze możesz zobaczyć, ile punktów możesz zyskać, kupując określony produkt, oraz wartość kodu kuponu. Aby wykorzystać kupony z złożonych zamówień, musisz być zarejestrowany na naszej stronie. W przypadku zamówienia większej ilości produktów punkty te sumują się. Zebrane punkty możesz wymienić na voucher bezpośrednio na swoim koncie. Kliknij w „Moje punkty lojalnościowe”, a następnie potwierdź, że chcesz wymienić punkty lojalnościowe na voucher. System wygeneruje wtedy kod, który należy wprowadzić w kolejnym zamówieniu. Po dodaniu kuponu do zamówienia, odpowiednia kwota zostanie odjęta od kwoty zamówienia. Kupon będzie można zrealizować po 14 dniach od zakupu, a jest ważny od momentu jego wygenerowania. Data rozpoczęcia ważności kuponu zostanie wskazana na Twoim koncie w polu kupony z punktów lojalnościowych. Kupon jest ważny przez rok. Jeśli nie możesz dodać rabatu do zamówienia, powiadom nas. W żadnym wypadku nie należy dokonywać przedpłaty za zamówienie, jeśli jest jakiś problem z dodaniem kuponu, ponieważ nie możemy skorygować całkowitej kwoty przedpłaconych zamówień.

 

 

Jak zmierzyć rozmiar pierścionka?

Odpowiednie informacje i dokładna instrukcja do zmierzenia rozmiaru pierścionka znajduje się pod linkiem: http://bizuteria-eshop.pl/zawartosc/6-jak-zmierzyc-rozmiar-pierscionka

 

Czy przerabiacie biżuterię – skracanie, grawer?

Przykro nam, nie produkujemy biżuterii, a zatem nie świadczymy usług związanych z przeróbką produktów, także nie grawerujemy. Prosimy wziąć pod uwagę, że jeżeli zmienisz rozmiar lub wygląd wyrobów zakupionych w naszym eshopie, automatycznie stracisz gwarancję na ten towar. 

 

Kiedy będzie wyprzedany produkt spowrotem dostępny w sprzedaży?

Nasza strona jest codziennie aktualizowana. Prosimy śledzić naszą ofertę, albo nastawić powiadomienie email, które poinformuje o dostępności produktu w sprzedaży za pośrednictwem wiadomości email.

 

Jaka jest trwałość koloru biżuterii?

Najbardziej znanym sposobem barwienia biżuterii wykonanej ze stali chirurgicznej jest elektromagnetyczna kąpiel, oznacza to, że kolor nalepi się na powierzchnię za pomocą elektromagnetycznej siły. Przy produkcji stali nie da się zafarbować bezpośrednio materiału, tylko jego zewnętrzną powierzchnię. W związku z tym kolor może z czasem zejść. Zależy to od sposobu noszenia biżuterii.

 

Robicie biżuterię na zamówienie?

Biżuterię zamawiamy od renomowanych producentów. Nie produkujemy jej osobiście.

 

 

 

 


homeStrona główna

local_mall
cancel
cancel